28 Aralık 2010 Salı

Bebekli hayati kolaylastiran pratik urunler 1

Gönderen Azra Rakicioglu zaman: 14:36
Hep bebeklerimiz konusunda yaziyoruz ama bebekli annelerin hayatini kolaylastiran urunlerden de bahsetmemek olmaz diye dusunuyorum. O yuzden kendi kullandigim ve test edip onayladigim urunleri de burada paylasmaya karar verdim. Umarim yeni annelerin isine yarar.
Benim ablam Amerika' da yasadigi ve onun da kucuk bebegi oldugu icin surekli en son urunlerden haberdar oluyorum. Onun ziyaretine gittigimizde de isimize yarayan bir suru urunle donuyoruz.
Bunlardan ilki yanda resmini gordugunuz emzik temizleme mendili. Nasil bizde islak mendil satiliyorsa, orada da tamamen dogal urunlerden yapilan emzik temizleme mendilleri satiliyor. Benim cocugum emzik kullanmiyor diye dusunmeyin, bununla biberon ve bebegin agzina aldigi bilimum oyuncagi vs de silinebiliyor. Disarida oldugum zaman bunlar benim hayatimi kurtariyor.
Defne hala emzik kullaniyor ve bazen sinirlenip sokagin ortasina ativeriyor. Hemen cikariyorum bir tane mendil, guzelce siliyorum emizigi ve tekrar hanimefendiye veriyorum. Bu sekilde bir suru emzik tasima sorununa da cozum bulmus oldum.
Bu urunu getirtme sansiniz varsa , hic tereddut etmeyin derim!


-Defne'nin pratik annesi-

2 yorum:

Taze Anne on 30 Aralık 2010 23:39 dedi ki...

hAHA :) Supermis benim niye haberim yok bundan :)

deYda on 2 Ocak 2011 14:10 dedi ki...

bilmem niye yok :))

Yorum Gönder

 

deyda'nın dükkanı Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez