24 Aralık 2010 Cuma

Almanca oyun grubuyla kurabiye yaptik

Gönderen Azra Rakicioglu zaman: 20:04



 Bugun Almanca oyun grubumuzla kurabiye yapmaya karar verdik. Biz Defne ile bunu daha once yapmadigimiz icin ne kadar aktif olacagini kestiremedim. Ustelik Defne'nin normalde uyudugu bir saatte denk gelecegi icin cok huysuz olacagini dusundum.
Bunu onlemek icin onu sabah once parka goturdum. Bu sekilde iyice yorulmasini sagladim ve oglen uykusuna erken yatirdim. Iki - iki bucuk saat uyumasini beklerken bizimki bir saat sonra anneeeyyyyyy diye uyandi. Uykusunu almasi icin tekrar uyutmaya calistiysam da pek basarili olamadim.. Biz de bu sekilde vaktinde oyun grubuna katilabildik.
Defne kurabiye hamurunu oyun hamuru sandi ve onu cok sevdigi icin hemen oynamaya basladi. Oklavayla once hamuru inceltti, sonra da degisik kaliplarla kurabiyeler yapti. Bu arada grubumuzun erkegi Kubilay cogunlukla isi kizlara birakip uzaktan bakmaya karar verdi. Erkek milleti daha bu yasta yemek isini kizlara
yigmaya calisiyor anlasilan :)
Butun kurabiyeleri tepsilere koyduktan sonra susleme isine gectik. Burada kizlar arasinda ara ara kavga ciktiysa da hepsini susleyebildik. Kimi zaman butun susleri tek kurabiyeye boca ettik, kimi zaman da cikolatalari cok begenip sus olarak kullanmaktansa yemeyi tercih ettik ama sonuc olarak hepsini bitirdik. Bu arada Kubilay kizlarin arasindaki cekismeye hic katilmayarak bize akilli bir erkek oldugunu gosterdi :)
Kurabiyeler pistikten sonra hep beraber oturup afiyetle yedik, hatta birer poset de babalarina vermek uzere eve getirdik.
Sonuc da hic fena olmadi :)
Ozellikle benim icin cok yorucu oldugu halde cok eglenceli gecti. Oyun grubunuz varsa tavsiye ederim :)


Defne' nin ilk kurabiyesi olarak tarihe gececek bu resim :)


-Defne' nin annesi -

9 yorum:

ilal on 24 Aralık 2010 20:47 dedi ki...

süper...başarılı defne..Aferin ona:)

Deli Anne on 24 Aralık 2010 21:10 dedi ki...

valla bravo.. benden daha başarılı Defne ve çocuklar anlaşılan:)

deYda on 25 Aralık 2010 14:56 dedi ki...

ilal : tesekkurler, ben de gurur duydum kizimla :)

Deli anne : cok sevdiler bunu. Yalniz merak ediyorum, ileride kizim kurabiye yap da yiyelim dersem yapacak mi yosa ooffff annneee, isim var mi diyecek :))

Adsız dedi ki...

Merhaba Defne'nin annesi :)
Aslinda durumumu sana detayli anlatmama gerek yok, cunku yazinda o kadar guzel bahsetmissin ki, aaa sanki bizi anlatiyor dedim icimden :)
ben de almanyada dogup buyudum, tr dondum suan 18 aylik bir oglum var, ben de senin gibi kendisiyle almanca konusuyorum ama bu aralar almanca bilen anneler ve bebekleri arayisina girdim...
siz nerede oturuyorsunuz, biz izmirdeyiz...
anneleri hangi siteden buldun, nasil organize oldunuz halen devam ediyor musunuz, bunlari bana yazabilirsen cok sevinirim, cunku artik benim konusmamin yeterli olmadigini dusunuyorum, neler yapabilirim cok merak ediyorum...

Sana ve defneye sevgiler,

Sevil Üzer
sevilceyhan@hotmail.com

deyda on 7 Nisan 2012 21:08 dedi ki...

Merhaba :)
Devamlı Almanca konuşmak, alman TV veya DVD ve tabii ki almanca bilen başka çocuklar çok önemli.
Maddi durumunuz müsaitse en işe yarayan yöntem Almanya' dan Au-Pair getirmek.
Biz İstanbul' dayız. Aynı şehirde olsaydık, gelin bize katılın derdik :)

Adsız dedi ki...

Cevabin icin gonulden tesekkur ederim, Deyda :)
soylediklerini mutlaka dikkate alacagim...
peki oyun grubun icin cocuklari nereden, hangi siteden buldugunu benimle paylasirsan, belki bizim de izmirde bir grup kurma ihtimalimiz olur.

Yardimlarin icin cok tesekkur ediyor, sizlere izmirden sicacik sevgi ve selamlarimizi yolluyoruz ;)

Sevil Üzer

deyda on 11 Nisan 2012 14:45 dedi ki...

Tesadufen karsilastik diyebilirim ama artik facebook ya da twitterdan her turlu organizasyon yapiliyor :)
İnsallah bulursun birilerini

Adsız dedi ki...

Merhaba. adım bahar. benimde üç buçuk yaşında kızım var. Mevada iki dille yetişiyor. Ve bizde oyun grubu arıyoruz.. Sizinle tanışmamız mümkünmü? İstanbul Ümraniyede yaşıyoruz. Mümkünse nasıl irtibata geçebiliriz?

Azra Rakicioglu on 24 Ocak 2013 21:25 dedi ki...

Merhaba,
Su anda cesitli nedenlerden dolayi bir sure ara verdik ama yakinda toplanmaya baslariz yine.

Takipte kalin :)

Yorum Gönder

 

deyda'nın dükkanı Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez