25 Aralık 2010 Cumartesi

30.Hafta

Gönderen Azra Rakicioglu zaman: 14:51
Bugun kontrole gittik. Once hemsire her zamanki gibi tansiyon ve kilo olcumu yapti. Bunu goren Defne hemsireye dusman kesilip "anne aciiiiiiii anne aciiiii" diye bagirmaya basladi. Yazik, hemsirenin canimi yaktigini dusundu. Ben ne kadar da canim acimiyor dediysem de inandiramadim. Nitekim ultrason esnasinda doktorumuz hemsireyi disari cikardi da Defne rahat bir nefes aldi :)
Bu hafta oglum yaklasik 43 cm ve 1650 gr civarinda. Hos Defne' de de, Ayda'da da bu olcumler cok yanlis cikti ama doktoruma bunu anlattigimda dedigi sey :"sehir efsanesi gibi, hic bu kadar sapma duymadim !" Bakalim bu sefer dogru cikacak mi olcumler.
Cok sukur hersey yolunda gorunuyor, yalniz bu sefer de resim alamadik. Beyefendi pek nazli, hep yuzunu sakliyor! Hatira olsun diye dort boyutlu bir resmi olsun istemistim ama kismet degilmis. Bir sonraki randevumuz uc hafta sonra ve o zaman artik resim cekilemeyecek kadar buyumus oluyorlar. Eh yani , benim yapabilecegim bir sey yok, kendi sucu :)
Kemiklerini olcerken bu cok iri kemikli bir bebek dedi doktor. Ne demek istedigini anlayamadim ama kalin kemikleri var demek istediyse babasina cekmis :)
Bendeki degisikliklere gelince : belim cok agrimaya basladi. Defne'de hic oyle bir sorunum olmadi. Bunda yatsam da , otursam da belim agriyor. Hamileler bilir, genelde sol tarafa yatmak gerekiyor ama bunu da beceremiyorum. Surekli yer degistiriyorum ve hangi tarafa yatarsam yatayim belim agrimis bir sekilde uyaniyorum. Bunu buyuklerimize anlattigim zaman "eh erkek bele vurur" diyorlar. Cok komik geliyor bana bunlar. Hos benim hamileliklerimde dogru aslinda, kizimda bel agrisi cektigimi hatirlamiyorum. Ama yine de oyle bir genelleme yapmalari cok komik. Aynen kizda karin yayvan , erkekte sivri olur demeleri gibi. Bende ikisinde de sivriydi .
Onun disinda doktor bana "rica ediyorum mumkun oldugunca yat ve dinlen" dedi. Ben "saka yapiyorsunuz heralde" deyince de "biliyorum Defne cok hareketli ve yorucu ama senin de dinlenmen lazim" dedi. Nasil olacaksa??
Hatta Defne yuzunden magnezyum dozunu gunde ikiye cikardi. Ama ben cogu zaman o tek dozu bile almayi unutuyorum.
Bundan sonra bir kez uc hafta sonra , sonra iki hafta sonra, en sonunda haftada bir kontrole gidecegim. Zaten ondan sonra pek bir sey kalmiyor. Sona iyice yaklasiyoruz.


-Defne' nin hamile annesi-

5 yorum:

Nehirineylemleri on 25 Aralık 2010 15:52 dedi ki...

Hadi hayırlısı umarım sağlıkla kucağına alırsın

Deli Anne on 25 Aralık 2010 16:09 dedi ki...

oğlumla muayenelerimizi hatırladım sizi okurken.. o alışmıştı sözümona ama her defasında annemin canını yakmayacaksınız değil mi diyordu. Bir de kendi çok çektiği için tahlili yapmayacaksınız deil mi diyordu.. Size kolaylıklar.. dinlenmek mümkün değil çocukla yanınızda bir yoksa.. sevgiler.

deYda on 28 Aralık 2010 14:17 dedi ki...

tesekkurler Nehirineylemleri..gercekten de cok az kaldi :)

kesinlikle dinlenmek imkansiz Deli Anne! hatta iki gundur belim o kadar kotu ki, kipirdayamiyorum. Bugun mecburen evdeyiz, buna aliskin olmayan Defne de isyanlarda :(

Taze Anne on 30 Aralık 2010 23:42 dedi ki...

Ucuncu cocuk mu?
Bizim burada ultrasona cok az gonderiyorlar ben hamileligim boyunca sadece 3 kez gittim. Kontroller cok slkti ama. Zor olsa gerek cocuk varken hamile kalmak.

deYda on 2 Ocak 2011 14:09 dedi ki...

ucuncu cocuk derken?????? aman ben almiiim, allah olmayanlara versin, bana bu ikisi yeter de artar :)
Evet biz her ay ultrasona giriyoruz burada, hatta sona dogru iki haftada bir ve her hafta. Bence guzel boyle olmasi!

Yorum Gönder

 

deyda'nın dükkanı Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez