19 Aralık 2010 Pazar

29.Hafta

Gönderen Azra Rakicioglu zaman: 21:33
Resim Turkmedikal.net sitesinden alinmistir




Artik yirmi dokuz haftalik oldum ve yavas yavas hamileligin vermis oldugu yan etkileri tekrar hissetmeye basladim. Bebek artik buyudugu icin tuvalete gitme ihtiyacim hic bitmiyor gibi birsey.
Midem basketbol topu kadar olan rahmim tarafindan iyice yukari itildiginden, az yemek yesem bile rahatsiz oluyor ve sanki dunyalari yemisim gibi siskinlik hissediyorum.(Bu aslinda hic fena olmadi cunku son zamanlarda yedigim tatlilarin-ozellikle de cikolatanin-haddi hesabi yok!) Beni en cok rahatsiz eden tarafi, yemek yer yemez midemin eksimesi, hatta cogu zaman mide suyunun agzima gelmesi. Bunu Defne'ye hamileyken hic yasamamistim. O zaman karnim cok daha kucuk oldugu icin bu kadar rahatsizlik vermiyordu ama gercekten de ikinci hamileliklerde karin cok daha buyuk oluyor-tabi eger adiniz Ebru Salli degilse :)
Bir de Braxton Hicks denen yalanci kasilmalar basladi ki, onlar da bazen rahatsizlik vermiyor degil. Bunlar bile Defne'ye hamileyken daha hafifti sanki.
Gobegim surekli buyudugu icin Defne birtakim seylerin farkinda gibi. Bebek diyeyip seviyor, oksuyor daha cok karnimi ama sanirim oyun saniyor. Henuz basina geleceklerden haberi yok tabi. Umarim cok fazla kiskanmaz ama bu konuda hic sansim yok gibi cunku bu aralar kucagima baska bir bebek aldigim anda deliriyor. Ne yapacagiz bilmiyorum. Iki ay sonra dogum gunu var Defne'nin. Umarim iki yasini doldurunca biraz daha ilimli olur :)


-Defne' nin koca gobekli annesi-































4 yorum:

ilal on 19 Aralık 2010 23:15 dedi ki...

OOO...2 yaş mı....ılım mı..gözünü korkutmayayım...

deYda on 21 Aralık 2010 23:26 dedi ki...

Ben de zaten kendimi kandiriyorum,biliyorum :((

ilal on 21 Aralık 2010 23:40 dedi ki...

Şimdiden bol aktivite stokla bence..
eşleştirme kartları tek başına çok iyi oyalanmalarını sağlıyor..yada uzaktan yönergelerle idare ediyor...Sen bebeği emzirmeden önce sunarsan iyi gelir sanki...Birde şimdiden sorumluluklar vermeye başla ki alışsın..Mesela ilerde de yeni bebeğin ihtiyaçlarına yönelik,Defnenin becerebileceği işler..Ardından da pekiştirme..''Sen çok iyi bir ablasın,Aferin sana..Kardeşin çok şanslı'' V.b...

Övgü çok işe yarıyor ama yaptığını övmelisin...

Akıl vermek olmasın ama gelecekteki zor anların gözümde canlanınca empatiyle bu fikirler çıktı..Buraya yazdım ki aklının köşesinde bulunsun:)
Sevgiler

deYda on 23 Aralık 2010 13:54 dedi ki...

Evet, kolay olmayacagi kesin ama korkunun ecele faydasi yok :) Tavsiyelerini zamani gelince kesinlikle hatirlayacagim!! Hatta buyuk ihtimalle yenilierine ihtiyacim olacak. Artik hep beraber gorecegiz, ne de olsa fazla zaman kalmadi..

Yorum Gönder

 

deyda'nın dükkanı Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez