12 Aralık 2010 Pazar

28.Hafta

Gönderen Azra Rakicioglu zaman: 14:24
Son trimester'e girmis bulunmaktayim artik. Teknik bir arizadan dolayi kendi resmimi yukleyemedim ama onu da en kisa zamanda ilave edecegim.
Gecen hamileligim cok yakin bir zamanda olmasina ragmen bazi seyleri cok cabuk unutmusum. Mesela icimdeki minik'in tekmelerinin (henuz) ne kadar guzel bir his oldugunu, ani hareketlerden kacinmam gerektigini - bu aralar hep unutuyorum, sonrasinda karnima agri giriyor-artik egilmenin zor oldugunu, ayaklarimi belli bir zamandan sonra goremedigimi vs . vs.
Gercekten cok cabuk unutuluyor her sey!
Bu arada hala bir isim bulamadim ve hosuma giden bir sey de yok henuz. Herkes yavas yavas karar vermem gerektigini , yoksa isim konusunda daha da zorlanacagimi dusunuyor ama ne yapayim, icime sinen bir isimim bulamiyorum.
Iki hafta sonra tekrar kontrolumuz var, bakalim bu sefer beyefendi yuzunu gosterecek mi. En son gittigimizde kollarini yuzunun onunde capraz baglayarak yuzunu sakladi ve birsey goremedik.. Umarim bu sefer uslu olur.
Defne' de de guzel bir foto yakalayamamistik, umarim bu sefer basaririz!
Artik sadece iki bucuk ay kaldi doguma ve iki cocuklu bir aile olacagiz. Her sey daha zor, daha yorucu ama ayni zamanda daha keyifli olacak. Yenidoganlara bayildigim icin oglumun kokusunu simdiden ozledim. Defne izin verdigi olcude minigimi bol bol koklayacagim.
Defne birseyler hissetmis gibi bu aralar kucagima aldigi butun cocuklara kiziyor ve "anne benim" diye onlari azarliyor. Beni bayagi bir zorlayacak gibi gorunuyor ama mutlaka herkesin mutlu olacagi bir formul bulacagiz diye dusunuyorum. Ona "abla" muamelesi de yapmak istemiyorum hic. Ne de olsa o da sadece yirmi iki aylik bir kuzu :)


-Defne'nin annesi ve karnimdaki minik'in anne adayi -

0 yorum:

Yorum Gönder

 

deyda'nın dükkanı Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez