25 Kasım 2010 Perşembe

Sonbahar depresyonu..tabi vaktim oldugu kadar :)

Gönderen Azra Rakicioglu zaman: 21:11
-Defne' nin bana izin verdigi olcude- depresyona girdim. Daha dogrusu girip cikiyorum surekli cunku bu minik maymun surekli ilgi alaka istiyor  ve onu oyalayayim derken gelgitleri tam anlamiyla yasayamiyorum. Depresyon bile luksmus anne olunca, onu anladim :)
Hem hamilelik hem de bir turlu gelemeyen soguklar bende bu aralar bayagi degisken bir ruh haline neden oldu. Bir bakiyorum son derece neseliyim, bir bakiyorum mort domuzuna donusmusum. Bir de havalardan kaynaklanan bas agrilari da eklenince , iyice sinirli oluyorum, yorgun oluyorum. Aksam oldu mu tavuk gibi uyumak istiyorum. Allahtan kocacigim bana aksamlari yardimci oluyor da biraz olsun dinlenebiliyorum.


Sicaklar her ne kadar guzel gelse de , artik kis gelsin istiyorum. Bu havalar bana yaramiyor!! Ben her turlu havayi mevsiminde severim. Yetti artik sicaklar.


-Defne'nin kilcik annesi-

2 yorum:

Ayda'nın annesi on 25 Kasım 2010 22:14 dedi ki...

Mort domuzu neymiş ilk defa duydum ortak:) ne bicim sirket diyecekler bir biri giriyor depresyona bir digeri :))
En kısa zamanda gecer umarım sen beni göremedin ya ondan girdin depresyona ben sana soyliiim

deYda on 26 Kasım 2010 22:03 dedi ki...

mort domuzu kocamın bana kazandırdığı nadide kelimelerden biri ve suratsızın daha kötüsü demek :)
bu arada görüşemememiz depresyonumu tetiklemiş olabilir tabiki , ne de olsa buna alışık değiliz pek :)

Yorum Gönder

 

deyda'nın dükkanı Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez