24 Kasım 2010 Çarşamba

25.5 hafta

Gönderen Azra Rakicioglu zaman: 18:49
On bes gun diye planladigimiz tatilimiz biraz uzayinca dun ancak kontrole gidebildim. En son kontrolumuzden iki bucuk ay sonra! Ama hareketleri vs hep ayni sekilde devam edince ben de hic dert etmedim. Gercekten de ikinci hamilelikler cok daha rahat oluyor. Ilk hamileligim olsaydi coktan panik olmustum ama bu sefer nedense icim cok rahat.
Oncellikle Defne' ye kiz kardes planim suya dustu, bu sefer oglumuz oluyor. Kendimi erkek annesi olarak goremesem de bu fikre artik alismam gerekecek. En zor kismi da isim, kesinlikle hic bir isim hosuma gitmiyor. Halbuki ne kadar guzel kiz isimleri var! Ne cok klasik, ne de cok modern olsun istiyorum o yuzden isim bulmak benim icin cok zor olacak galiba. Bir arkadasimin oglu neredeyse alti ay isimsiz kalmisti. Ben de ona guldugum icin benim de basima ayni sey gelecek galiba :))
Onun disinda yuzmeye devam ettigim icin fiziki olarak kendimi iyi hissediyorum, gercekten cok iyi geliyor, butun hamilelere tavsiye ederim. Migrenlerim cok ama cok azaldi bulantim da hic kalmadi cok sukur. Defne'de cok cekmistim mideden, bu sefer daha rahatim.
Defne' de agzima tatli bir sey koyamayan ben bu sefer cikolataya doyamiyorum. "Ye eksiyi cikar Ayse'yi, ye tatliyi cikar Atli'yi " diyen buyuklerimiz dogru soylemis galiba cunku Defne' de de hep eksi yedim!
Defne demisken, yavas yavas onu da bir oyun grubuna yazdiracagim, hatta pazartesi gunu yazdirmayi dusunuyorum ki doguma kadar iyice alissin okula.


Simdilik hoscakalin..


Bu arada erkek isim icin onerilere acigim!


-Defne'nin sisen annesi-

0 yorum:

Yorum Gönder

 

deyda'nın dükkanı Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez