31 Ekim 2010 Pazar

Yirmi aylik cocukla seyahat

Gönderen Azra Rakicioglu zaman: 14:18
Carsamba'dan beri yazamiyorum cunku geldigimiz yerlerde inernet ulasimi kisitli. Defne ile seyahatimizin nasil gectigini sizinle paylasmak istedim.
Cocuklu arkadaslarimin tavsiyesi uzerine yanima iki yerine dorder yedek kiyafet, bir suru bez, mendil, atistirmalik ve oyuncak aldim ve annemle beraber Defne ile yola ciktik. Oglen uykusuna saat  birde yatigi icin ve ucak saati tam o zamana denk geldigi icin ucakta uyuyacagini varsayarak rahat rahat gittik ama bizimki havaalanina gelir gelmez pusette uyuyakaldi ve ucaga binene kadar uyudu. Biz de en azindan lounge' da rahat rahat oturabildik. Tam ucaga binerken bizimki uyaniverdi. Dolayisiyla ucak yolculugu boyunca kah koltuga oturdu, kah kalkti, dergileri yirtti, boya yapti vs. Allahtan sadece iki saat surdu de cok fazla bunalmadan yolculuk bitti.
Gidecegimiz yere varmak icin bir de otobuse binmemiz gerekiyordu. Vardiktan iki saat sonra otobus kalkmak uzere hareket etti ve ancak o zaman yanimda getirdigim DVD playeri cikardim. Bu aralar favorisi olan Winnie the Pooh cizgi filminin yeni bir CD'sini de koyunca bizimkinin giki cikmadi. Bir sure sonra uyuyakaldi ve boylece yolculugumuz sorunsuz tamamlandi.
Simdi donus icin yeni numaralar bulmam gerekiyor cunku winnie 'yi en az yuz defa seyredip ezberledi. Bakalim  donuste de bu kadar sansli olacak miyim (ki hic sanmiyorum) ama yine de bakalim.


-Defne'nin annesi-

2 yorum:

Avni Rakıcıoğlu on 31 Ekim 2010 20:52 dedi ki...

SİZİ ÇOK ÖZLEDİM.. AMA ÇOK..
BABANIZ

deYda on 9 Kasım 2010 20:06 dedi ki...

biz de seni cok ozledik!!! az kaldi kavusmaya askim..

Yorum Gönder

 

deyda'nın dükkanı Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez