20 Ekim 2010 Çarşamba

Yemek krizlerimiz devam ediyor

Gönderen Azra Rakicioglu zaman: 14:32
Daha önce de Defne' nin yemek konusunda ne kadar seçici olduğunu yazmıştım. Bu durum maalesef aynen devam ediyor.
Sebzelerden hiçbirini yediremiyorum. Yedirebilmek için bin bir numara çeviriyordum ama ne yapsam çakıyor-du! Du dedim çünkü en son zihni sinir projelerimden biri işe yaradı. Çok sevdiği mantıya neredeyse gozle görülmeyecek kadar küçük kestiğim kereviz ve havuç ekledim, üzerine bol yoğurt ve ev salçası döktüm veeee hepsini yedirdim! İlk defa yemen savaşını ben kazandım ve kendimle gurur duyuyorum! :)
Gördüğüm diğer çocuklar sevmeseler de en azından yemeğin bir kısmını yiyorlar, benimki anında geri püskürtüyor. Allahtan et, tavuk , balık yedirebiliyorum az da olsa yoksa herhalde kafayı yerdim. Sebze yemiyor ama meyve çok seviyor, özellikle de elma ve mandalina. Bir de limon aşığı, bıraksam her gün sadece limon yiyecek. Gördüğü zaman kıyameti koparıyor, bir dilim vermezsem deliye dönüyor! Geçenlerde yine bir dilim verdim ve onu bütün akşam kemirdi, sadece kabuğu kaldıysa da geriye onu da bırakmak istemedi ve ancak gece uykusuna yattıktan sonra alabildim elinden!
Defne' ye hamileyken ben de sürekli ekşi ve acı yedim. Bu da bebeğin doğduktan sonra aynı tatları tercih ettiği tezini doğruluyor. Bu sefer daha çok tuzlu ve tatlı seviyorum. Bakalım bu minik de öyle mı olacak.
Bir diğer konu da Defne'nin bir gün çok sevdiği bir yemeği ertesi gün kesinlikle ağzına koymaması. Hah , bunu çok sevdi, hepsini bitirdi dediğim bir yemeği ertesi gün ya da birkaç gün sonra asla yediremiyorum. Bütün çocuklar mı böyle yoksa benimki mi numune olan?
Küçükken ben de acayip seçiciydim yemek konusunda, hatırlıyorum, makarnadan başka bir şey yemek istemezdim. Hatta bir defasında annemin önüme koyduğu çorbayı yememek için mutfaktaki duvar kağıdına dökmüştüm. Çok küçüktüm ama hiç unutmadım bu olayı.


Herhalde annem bana o gün beddua etmiş olmalı ki benim de yemek konusunda inanılmaz zor bir kızım oldu :)


- Defne' nin çaresiz annesi-

0 yorum:

Yorum Gönder

 

deyda'nın dükkanı Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez