14 Ekim 2010 Perşembe

karisik karmakarisikkkkk...

Gönderen Azra Rakicioglu zaman: 14:53
Buraya yazi yazmayali epey oldu ama son zamanlarda buna pek firsatim olmadi. Bizim evde on iki gun tadilat vardi ve biz bu sure zarfinda iki sokak ustumde oturan kardesimde kaldik. Orada da iki cocuk oldugu icin Defne acaip mutlu oldu. Onlarla azdi, zipladi, hopladi, oynadi ve tabiki de beni cok yordu. Hatta o kadar yoruluyordum ki , aksam Defne'yi yatirdiktan hemen sonra dokuz , dokuz bucuk gibi salondaki koltukta siziyordum surekli. Dolayisiyla yazi yazmak son iki haftadir imkansizdi benim icin.  Iki uc gundur tekrar evimizdeyiz ama bu sefer ev yerlestir, duzenle derken yine cok vaktim olmuyor. Defne uyudugu zamanlar yapabiliyorum bunlari sadece o yuzden yavas ilerliyor hersey. Bugun artik kendimi kotu hisettim de biraz birseyler yazayim diye ara verdim.
Bu arada bu haftasonu dort ayim bitiyor. Bununla ilgili yazim bir iki gune gelecek.
O zamana kadar bu karisik evi duzene sokmam lazim!


-Defne'nin hem evi hem kafasi karisik annesi-

0 yorum:

Yorum Gönder

 

deyda'nın dükkanı Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez