19 Ekim 2010 Salı

Hamile ve bebekli seyahat

Gönderen Azra Rakicioglu zaman: 16:34

Onumuzdeki hafta annemle beraber Sirbistana gitmeyi dusunuyoruz. Annemin akrabalari genelde hep orada ve uzun zamandir gormedik. Hamile ve kucuk cocuklu oldugum icin nasil gideceksin diye soruyor herkes ama yanimda annem oldugu icin zorlanacagimi pek sanmiyorum. Pinar reklamindaki gibi , " birtek annem olsun bana bisey olmaaazzz " diye dusunuyorum. 
Herkesin annesi elbette ayni degil ama benim annem dunyanin en guclu, en korumaci annesi. Onunla degil Sirbistana, fizana bile korkmadan giderim! Defne' nin de icabina bakar, benim de.. 
Seneye giderim diye dusundum once ama o zaman iki cocuklu olacagim ve asil o zaman yorulacagim. Dolayisiyla firsatim varken aradan ciksin istiyorum. 
Seyahat sonrasi yasadiklarimi paylasacagim, bakalim gercekten de ne kadar zorlanmisim, gorecegiz .
Simdilik hazirliklariyla ugrasiyorum, Defne oglen uykusundan uyandigi zaman onu fotografciya goturecegim. Gecen sene amerikaya giderken de vesikalik cektirmistik ve cok guzel hatira kaldi. Aslinda her sene cektirmek lazim, buyuyunce onun da kesin hosuna gider eski vesikaliklarini gormek.

Birazdan kalkacagi icin ben de hazirlanmak uzere sizi opuyorum!

-Defne' nin annesi-





0 yorum:

Yorum Gönder

 

deyda'nın dükkanı Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez