17 Ekim 2010 Pazar

20.hafta

Gönderen Azra Rakicioglu zaman: 23:37
Evet, cok hizli bir sekilde 20. haftaya gelmisim. Karnim birden cok buyudu, sanki bir haftada iki katina cikti.
Bir haftadir migren ataklari neredeyse ugramaz oldu (cok sukur!). Bulantilarim da cok ama cok azaldi. Defne'ye hamileyken bulantilarimin alti bucuk ay devam ettigi dusunulurse, bu gercekten buyuk bir gelisme. Onun disinda her ay tiroid hormonlarima baktirmaya devam etmem gerekiyor.
Genel olarak kendimi iyi hissediyorum, tabi bir bucuk yasinda cocugu olan bir hamilenin olabildigi kadar iyi! Defne bitmek tukenmek bilmeyen enerjisiyle beni butun gun oyle bir yoruyor ki, ne zamanin nasil gectigini anliyorum, ne de sikayet edecek zamanim oluyor. Hala aksam oldu mu sizip kaliyorum cogu zaman.


Defne' ye hamileyken kilometrelerce yuruyebilen ben simdi cok cabuk yoruluyorum. Kasiklarimdaki kramplar devam ediyor. Yuzdugum gunler agri hafifliyor ama her gun yuzemiyorum  malesef. Ilk hamileligimde bu kadar rahat yuruyebildigim icin yuruyemeyen hamilelerin naz yaptiklarini dusunurdum hep. Simdi de Allah' in sopasi yok, ayni sey benim de basima geldi. Bilmeden konusmanin yanlis oldugunu bir sekilde ogreniyor insan, basina geldikce ogreniyor. Nasil her cocuk farkli bir karakterle doguyorsa, her hamileligin de kendine ait bir karakteri oluyor. Kimi sakin ve rahat, kimi zor ve ugrastirici..ama yine de cok sansliyim. Hamileligi esnasinda ic organlari iflas etme noktasina gelen bir iki arkadasim var. Bunun gibi kac tane komplikasyon olabiliyor, ben yine de cok sukur rahat sayilirim.


Hamileligin tam ortasindayim. Cok komik, Defne yirmi aylik, karnimdaki ise yirmi haftalik. Doguma bes ay daha var. Aslinda cok gibi gorunuyor ama simdiye kadar vaktin nasil hizli gectigini dusundukce aslinda cok az kaldigini gorebiliyorum.


Hem ailemize yeni bir uye katilacagi icin seviniyorum, hem de Defne' nin pabucu ister istemez birazcik da olsa dama atilacagi icin uzuluyorum. Umarim cok etkilenmez. Aralari az olacagi icin belki de cok fazla farkinda olmaz diye umuyorum ama onu da hep beraber bekleyip gorecegiz.


- Defne' nin gobekli annesi -

0 yorum:

Yorum Gönder

 

deyda'nın dükkanı Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez