8 Eylül 2010 Çarşamba

Bugun cennete pembe balonlar ucacak!

Gönderen Azra Rakicioglu zaman: 13:26
Bugun minik Nehir' cik pembe yolculuguna cikiyor. Ben bu satirlari yazarken kalabalik bir aileyle birlikte cikacak bu yolculuga. Aslinda orada olmayi cok istiyordum ama doktor dinlenmem gerektigini soyledi. Ben de evde yatarken en azindan buradan katilayim diye dusundum.
Annesi Zeynep bu kucuk melegi pembe balonlarla ugurlayacak.. Cok hosuma gitti bu fikir, kucuk bir melegin cenazesinin soguk bir ortamda degil, pembe balonlarla ugurlanmasi..Nehir de bunlari goruyor olacak.


Hepimizi fethettin kucuk kiz! Nur icinde yat demeyecegim cunku sen zaten bir meleksin.
Yemyesil cennetinde senin gibi burayi erken terk eden arkadaslarin olacak. Onlardan birtanesi benim dunyalar guzeli yegenim Alara. Ona bizden cok selam soyle! Ve bizim de yaniniza gelebilmemiz icin dua edin...
Bugun sizin yaniniza ucacak olan pembe balonlar bizden size opucuk...


Senin yasayamadigin omrunun kalan yillari ablan Leyla'nin olsun , ailene de sabir sabir sabir diliyorum..


-Defne 'nin bugun pembe olan annesi -

0 yorum:

Yorum Gönder

 

deyda'nın dükkanı Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez