19 Eylül 2010 Pazar

My Gym deneme sonucu

Gönderen Azra Rakicioglu zaman: 22:22
Cumartesi sabahki deneme dersimizin sonuclarini ancak bugun yazabiliyorum.
O sabah Defne inanilmaz keyifsiz uyandi. Uzun zamandir yapmadigi bir sekilde-aglayarak uyandi. Hayirdir insallah deyip kahvalti ve giyinme faslindan sonra yola koyulduk. Yolda uykusu gelmis gibi davrandi ve 15 dakikalik yolda nerdeyse uyuyakaliyordu ki normalde asla ogleden once uyumaz. Neyse ki tam zamaninda vardik ve hemen iceriye girdik. Defne' nin yasitlarinin oldugu grup dersi yeni baslamisti, bizimki de bir onceki grup dersi gibi bir derse katilacagini dusunerek once sevindi. Fakat bu seferki cocuklar daha cok bebek gibiydi. Kimisi yeni yuruyordu, kimisi orali degildi, baska yerlere kosuyordu, kimisi de aglayarak kacmak istiyordu.
Once daire seklinde oturup herkesle tanistik. Sonra anneler cocuklarinin kollarini yukari , asagi, saga , sola vs. kaldirip indirmeye basladi ve gecen gunku dersten sonra bunlar benim kizim pek sarmadi.  O yuzden devam etmek istemedi ve aletlere yoneldi. Yine tramplende zipladi, borulardan gecti, merdivenlere tirmandi ve bunun gibi baska seyler yapti. Ama kesinlilkle egitmenlerin istediklerini yapmak istemedi. Resmen butun gicikligi ustundeydi.


Gecenki dersin egitmeni bu derse de girdigi icin cok sasirdi, sonra Defne' nin buradaki cocuklardan cok daha ileride oldugunu ve bu yuzden sıkıldığını soyledi. Bu gruba degil de , daha cok oteki gruba uygun olduguna karar verdi. Ben de ona katilmakla beraber iyice kararsizlastim.  Ya onu yazdirirsam ve yine hicbir seye katilmak istemezse? Ya da sadece tersinden kalktiysa ve aslinda normal sartlarda kendi yasitlarinin oldugu gruptan da zevk alacaksa?
Soyle bir gercek var, her iki dersten sonra butun enerjisini tuketmis oluyor ve guzel (en onemlisi uzuuun ) bir oglen uykusu cektikten sonra aksam ustu daha sakin oluyor.
Diger oyun grubunda bu kadar yorulmuyordu ama orada da farkli seyler ogreniyordu, yapistirma, kesme, resim yapma gibi. Ikisinin de ayri ayri arti ve eksileri var ama ben hala Defne icin hangisinin daha dogru oldugunua karar veremedim.
Ekim ayinda Defne ve ikizler on bes gun oyun grubuna devam edecekler. Once oraya kaydettik. Eger buradan zevk alirlarsa , buraya devam edecekler , fakat istedigimiz gibi gitmezse My Gym'e yazdiracagiz buyuk ihtimalle.
Bazilariniz fiyat bilgisi istediniz. Kisaca o konuya da degineyim :


Playbarn : haftada iki gun iki saat 300 TL (aylik uyelik)
My Gym : Haftada bir gun bir saat egitmenlerle ders, haftada bir gun bir saat serbest oyun 600 TL (iki aylik    
                uyelik)


Bu arada Gymboree' yi de denemek istiyorum. Ona da katildiktan sonra yine burada paylasacagim.


-Defne' nin annesi -

5 yorum:

agordel on 19 Eylül 2010 23:14 dedi ki...

Bu arada ben de birkaç hafta önce Magıc Park Zeka Akademisi ile görüşmüştüm. Haftada 2 gün 2 saat aylık 460 TL. Ebeveyn katılımlı ctesi günleri olan 2 saatlik programı da 270 TL idi. Ama ben fiziki koşullarını hiç beğenmedim. Bir de İdealtepe'de Melodi Çocuk Evi'nin alışveriş merkezindeki standından eşim bilgi almıştı. Onlar her gün 2 saat oyun grubuna 300 TL, yarım güne de 400 TL istiyorlar. Yalnız burası 2 yaş altını almıyor. O nedenle gidip yerlerine bakmadım.

deYda on 20 Eylül 2010 10:41 dedi ki...

En büyük sıkıntı zaten iki yaş altını almamaları, o yüzden bulduğum yerlere hemen yapışıyorum :)
Sen de Playbarn'a bakabilirsin bence .

Adsız dedi ki...

Biz kindyroo ya gittik cok memnun kaldık ama atasehirdeki merkezlerini tasımıslar simdi yeni yerlerinden haber bekliyorum, onlar oyun merkezi degiller tamamen gelisime yonelik ama yinede cok eglenceliydi, 6 haftalık bebeklerden basladıkları icin her yas grubu icin ozel programları var, diger cezbeden tarafları da ikizlerden tek öğrenci fiyatı alıyorlar :)
deneyin derim

Ayda'nın annesi on 28 Ekim 2010 10:50 dedi ki...

kindro'yu ben de merak ettim şimdi, Defne giderse ben de Ayda yı götürüp bir deneme yapayım:)) ikizlere tek fiyat ne güzel bir uygulamaymış ilk defa duydum :)

Adsız dedi ki...

MyGym'e dikkat edin. Üyelik iptali için inanılmaz süründürüyorlar. Deneme dersi, ilgi vs üyelik yaptırana kadar çok güzel ama sonrası başınızı ağrıtabilir.

Yorum Gönder

 

deyda'nın dükkanı Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez