15 Eylül 2010 Çarşamba

Defne'yi oyun grubuna yazdirmali mi yazdirmamali mi?

Gönderen Azra Rakicioglu zaman: 16:42
                                        Bu sabah on dokuz aylik Defne' yi ve yirmi dokuz aylik ikiz kuzenlerini Caddebostan'daki Playbarn'a goturduk. Aslinda amacimiz onlari her hafta bir gun oynasinlar diye goturmekti ama orada cok guzel vakit gecirdikten sonra kardesimle onlari neden oyun grubuna kaydetmeyelim diye dusunduk .
Oyun grubu haftanin iki gunu iki saat olacak ve kucuk olmasina ragmen Defne' nin cok sevecegine inaniyorum. Ilk gittigimizde benden cok ayrilmak istemedi ama 15 dakika icinde beni unutup gonlunce oynamaya basladi. Hatta bir ara ayakkabilarini cikarip tramplene tirmanmaya calisti :)
Kardesi dogduktan sonra Defne' yi zaten bir yuvaya yazdirmayi dusunuyordum ama bu tarz bir oyun grubu onun daha sonra" kardesim geldi , artik beni sevmedikleri icin yuvaya yazdirdilar" seklinde bir dusunceye kapilmamasina yardimci olacak diye dusunuyorum.
Simdi sira babasini ikna etmekte cunku o daha kucuk oldugunu dusunuyor.  Buradaki oyun grubunda anneler sadece alisana kadar orada bulunuyor, daha sonra birakip gidiyorsunuz. Iste bu noktada Defne ne yapar , bilemiyorum. Bugun ben de orada oldugum icin cok rahatti, yine de ara ara gelip yokladi. Beni orada gorunce rahatlayip tekrar oynamaya daldi.
Her seye ragmen boyle bir grubun ona cok iyi gelecegine inaniyorum cunku Defne surekli yeni yuzler gormek istiyor. Cok sosyal bir cocuk o yuzden ben ona yetmiyorum artik :)


Ben boyle dusunuyorum ama bu konuda tecrubesi olan varsa, dinlemek isterim tabi ki...


-Defne' nin annesi -

4 yorum:

Ayse Teyze:) dedi ki...

Azracım,
Bence cok iyi dusunmussun. Cocuklar hatta bebekler tahmin ettigimizden daha da zeki. Senin de belirttigin gibi "eve yeni gelen su bebek yuzunden pabucum dama atildi" diye dusunebilir. Hem bunun Defne'nin hosuna gittigini de soyluyorsun. Bu sebeple seni destekliyorum. Ayrica ne kadar erken yasta sosyallesirse ileride o kadar faydasini gorur diye dusunuyorum. Bence kocani ikna etmeye calis:))) Sevgiler... Ayse Teyze:))

deYda on 19 Eylül 2010 21:44 dedi ki...

Sevgili Ayse Teyze :))
sana tamamen katiliyorum. Kocami da ikna ettim gibi ama once hangisine devam edecegimize karar vermem lazim.
Bizim kizi evde zaptetmek imkansiz oldu , bir an once ikna etsem iyi olur :)

Esin Sakarya Guven dedi ki...

Azracim,
Oncelikle hamileligini sorunsuz bir sekilde tamamlamani dilerim. Ben de oglum Ozan'i 18 aylikken oyun grubuna yazdirmaya karar vermistim, cunku surekli insan arasinda olmak istiyordu ve kendim onunla ilgilenmek istedigimden isi birakmis olmama ragmen ona bir turlu yetemedigimi dusunuyordum. Yaz yine kolay gecmisti, surekli disari cikma imkanimiz vardi, ama havalar soguyunca resmen eve kapanmistik. Nitekim Ozan oyun grubuna basladi, cocugun daha kolay alisabilmesi icin anneyi mutlaka gonderiyorlardi, bir kac gun ust uste cocugunuz agliyor gelin alin dediler, ben de oyle yaptim, ama sureler git gide uzuyordu, nitekim 1 ayi bulmadan alisti. Simdi 3,5 yasinda her gun yarim gun gidiyor (sabah 8.00 oglen 13.00) ve cok mutlu acikcasi. Hafta sonu oldugunda bugun okul yok mu diye bile soruyor.
Cocuklar hangi yas grubunda olursa olsun annelerinde ayrilmak istemeyebiliyorlar, bize dusen gorev onlar adina dogru karar verip sonrada sabirla uygulamak, cunku mutlaka bir alisma devresi olacaktir, onu basari ile atlattiginda sen de rahat edersin kizin da.
Sevgiler,
Esin Sakarya Guven

deYda on 28 Eylül 2010 16:18 dedi ki...

esincim, kesinlikle bir alisma devresi olacaktir ama cok mutlu olacagina ben de inaniyorum. surekli beni gormektense baska insanlarla gorusmesi cok iyi olacak!

Yorum Gönder

 

deyda'nın dükkanı Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez