4 Eylül 2010 Cumartesi

Bir garip uyku modeli

Gönderen Azra Rakicioglu zaman: 14:18


Bugun Defne ' nin uyku saatleri hakkinda yazmak istedim cunku uzun zamandir kafami kurcalayan bir mevzu bu. Uyku egitimiyle beraber tek basina sorunsuz uyuyabilen Defne , saat konusunda beni cok sasirtiyor.
Genelde aksam dokuz - dokuz bucuk gibi yatiriyoruz ve bir iki kez sut icmek icin uyanmasi disinda sabah yedi bucuga kadar uyuyor. (Bunun sekiz -sekiz bucuk olmasi icin dua ediyorum :) )
Buraya kadar hersey normal. Garip olan, uyku saatini ne kadar gece alirsam,  cocuk o kadar erken kalkiyor. Normalde benim bildigim gec uyuyan cocuklar sabahlari da gec kalkarlar ama bizde durum tam tersi.


Ramazandan dolayi birkac kez iftar davetlerine gittik ve Defne cocuklarla oynadigi icin her seferinde ancak on bir 'den sonra uyuyabildi. Ben de sabah artik sekiz -dokuz 'dan  once kalkamaz derken cocuk her seferinde alti - alti bucuk gibi kalkti. Isin tuhaf yani, uykusuzluk belirtisi gostermedi, huysuzluk yapmadi, hatta her zamankinden daha da sakindi.


Ben bu isi cozemedim, hatta dort cocuk ve yedi torun buyuten annem bile boyle bir sey gormedigini soyledi!


Defne su anda on dokuz aylik olmak uzere ve daha buyuk cocuklari olan tanidiklarim iki yasindan sonra sabah uyanma saatinin daha gec olacagini soyluyorlar. Onlara butun kalbimle inanmak istiyorum , cunku Defne' nin kardesi dogdugu zaman sabahin korunde ikisiyle birden nasil ilgilenecegimi bilmiyorum :)


-Defne ' nin annesi-

0 yorum:

Yorum Gönder

 

deyda'nın dükkanı Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez