20 Eylül 2010 Pazartesi

16. Hafta

Gönderen Azra Rakicioglu zaman: 10:38
Artik 16. haftadayiz. Zamanin nasil gectigini anlamadan dort ayi nasil devirdik bilemiyorum. Defne hanim ile bu kadar mesgul olurken bu ufakligi cok ihmal ediyorum gibi geliyor bazen ama genelde ikinciye hamile olanlarin cogu bu sekilde hissediyor diye kendimi acindirmaya izin vermiyorum :) 
Resimden de anlasilacagi uzere karnim iyice belli oldu artik.  Karnimi icime cekmeye calissam da pek bir fark olmuyor, fakat iyi tarafindan bakacak olursak , artik sisko degil de , hamile oldugum anlasiliyor. 
Gecen gun esimin arkadasi bize geldi ve cok ciddi sekilde iltifat edermis gibi " tebrik ederim, hic hamile gibi gorunmuyorsun, daha cok gobeklenmissin gibi duruyorsun " dedi. Ben: "??????"
Ikince hamilelikleri ilkinden ayiran cok buyuk bir ozellik de randevu gun ve saatlerini karistirabilmektir :) Ilkinde asla basima gelmeyen sey bunda oldu ve bu haftaki randevumuzun hangi gun ve saatte oldugunu hatirlamiyorum :) Yarin sabah doktorumu arayip sormam gerekecek, ne kadar ayip!  hahaha :)
Ne yapayim,  oldu iste. Isin komik tarafi , bu haftaki muayenede bebegin cinsiyetini gorebilecegiz. Buna ne kadar onem verdigim randevu gununu hatirlamamamdan belli oluyor. Baskasi olsa gece uyuyamaz, bir an once gidip ogrenmek ister. Benim gercekten umurumda degil ..
Gecen randevuda bir bucuk kilo almistim. Bu seferkini bilemiyorum cunku tartinin pili bitti ve ben yenisini almayi bir turlu akil edemiyorum. Bunu da her seferinde unutuyorum ve bu da galiba kilo alma olayini da pek ciddiye almadigimi gosteriyor. Yoksa bir cesit Alzheimer mi oluyorum???
Karnima bakilacak olursa , bu ay biraz fazla almis olabilirim ama onu da kontrole gidince ogrenecegim artik :)  
Simdilik bu haftayla ilgili bu kadar ama daha fazlasini  muayeneden sonra ogreneceksiniz.

Simdilik hoscakalin..

-Defne' nin her gun sisen annesi -

0 yorum:

Yorum Gönder

 

deyda'nın dükkanı Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez