12 Eylül 2010 Pazar

15.hafta

Gönderen Azra Rakicioglu zaman: 14:31
Bugun on besinci haftanin birinci gunu. Butun kaynaklar mide bulantisinin artik olmamasi gerektigini soyluyor ama benimki bana misin demiyor. Sabahtan beri gecmek bilmedi. Migren de yoklamaya basladi. Bugun zor bir gun olacak gibi gorunuyor. Allahtan Defne'nin babasi evde de bana cok yardimci oluyor sagolsun.
Artik resmen hamile gibi gorunuyorum. Aslinda karnim sabah kalktigimda bu kadar cikmis olmuyor ama gun icinde yediklerimden icitiklerimden olsa gerek, bayagi bir fark ediyor. Zaten eski pantolonlarim olmuyor artik. Bu hafta hamilelik kotlarimi yatak altindan cikardim . T-shirtlere daha var gibi gorunuyor ama ben yine de nolur nolmaz diye onlari da dolaba koydum.
Defne'ye hamileyken bunlardan ne kadar bunalmistim! Simdi birkac yeni ilaveyle hepsi yine dolabimdaki yerlerini aldi. Birkac ay daha idare ettikten sonra hepsinden ilelebet kurtulacagim!


Ikinci gebelik oldugu icin bebegin harektelerini iki uc gun once hissetmeye basladim. Nasil bir his oldugunu bildigim icin bu sefer daha erken hissettim. Defne'de on sekiz haftalikken hissedebilmistim. Hareket derken oyle aman aman tekmeler falan degil, bu safhada daha cok minicik gidiklama, dokunma gibi tarif edilebilir. Ama ben bu hali cok seviyorum cunku bundan oncesinde pek hamile oldugunu anlamiyor insan. Hareket baslayinca hamilelik ayri bir anlam kazaniyor benim icin.


Bu arada herkes cinsiyet tahmini yapmaya basladi. Simdiye kadar gorumcem haric herkes erkek olacagini soyluyor, gorumcem ise kiz diyor :) Benden baska herkesin bir fikri var . Ben hicbirsey hissetmiyorum,  isin garibi, merak da etmiyorum. Acaba cinsiyetini hic ogrenmeyip herkesi gicik mi etsem diye dusunmuyorum degil :p


Sonucta Defne'nin bir kiz kardesi olmasi cok guzel olur. Biz dort kiz kardes oldugumuz icin nasil bir sey oldugunu cok iyi biliyorum ve Defne'min de bunu yasamasini istiyorum. (Ben de hep dort kizim olsun isterdim ama bir tanesini dogurduktan sonra bu isi ikide birakmaya karar verdim :)


Oteki yandan erkek evlat bana biraz yabanci geliyor ama gelirse onun da basimin ustunde yeri var tabi ki. Benim icin cok farkli bir deneyim olur ve beraber ogreniriz artik.


Sonuc itibariyle ne gelirse gelsin, Defne gibi saglikli, akilli ama birazcik daha sakin ve uslusu gelsin diye dua ediyorum :)


Ayin yirmi dordunde kotrole gidecegiz ve orada cani isterse cinsiyetini gosterir bizim minik.


Bakalim kim hakli :)


-Defne'nin  cikolataya doymayan annesi-

0 yorum:

Yorum Gönder

 

deyda'nın dükkanı Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez