18 Ağustos 2010 Çarşamba

Gercek babalar ve iskele babalari

Gönderen Azra Rakicioglu zaman: 23:42
Simdiye kadar genelde hep anne bebek iliskilerinden bahsettik, o yuzden bugunku yazimi babalar hakkinda yazmak istiyorum.


Turkiye genelinde "baba" olmak  spermlerini dogru zamanda yumurtayla bulusturmaktan oteye gitmiyor. Kadin hamile kaldigi andan itibaren cocukla ilgili a' dan z' ye kadar butun konulardan anne sorumlu. Alt degistirme, gaz cikarma, yikama , yedirme , bunlar zaten babanin isi degil! Allah muhafaza, es dost gorur bebegin boklu bezini degistirdigini , aman aman... Anne sacini supurge etse de , bu tip babalar mutlaka elestirecek birsey de bulurlar. Ustelik hic anlamadiklari halde haricten gazel okumakta ustlerine yok !


Allahtan bu iskele babalarinin yerini gercek babalar almaya basladi. Yeni nesil artik hamilelikten itibaren baba olmayi o kadar cok benimsiyor ki, yukarida bahsettigim isler onlar icin utanc kaynagi degil, tam tersi zevk olmaya basladi. Ornegin benim esim, Defne uyanir uyanmaz altini degistiriyor, yumurtasini pisiriyor, ise gidene kadar onunla alt alta ust uste oyunlar oynuyor. Aksam isten gelir gelmez ise hemen banyosunu yaptiriyor, yatana kadar oyun oynuyor ve en son da defalarca operek uyutuyor. Butun bunlari askla yapiyor ve ben bunu cok normal buluyorum. Insan kendi cocugundan daha fazla neyi ya da kimi sevebilir ki? Zaten butun gun iste oldugu icin Defne' nin bircok seyini kaciriyor. Canim kocacim da isten geri kalan zamanlari en iyi sekilde degerlendirmek istiyor ve bunu cok iyi kotariyor. Butun bu ilgi alakanin sonucunda Defne tabiki de acaip babaci oldu. Baba ise gittiginde iki gozu iki cesme agliyor. Gun icinde defalarca telefonu getirip babayi aramak istiyor, uyandigi zaman baba diye agliyor vs. vs..
Insan evlendiginde esinin nasil bir koca ya da nasil bir baba olacagini bilemiyor, bu gercekten piyango gibi . Fakat ben cok sansli oldugumu biliyorum ve burdan da sevgilime tesekkur etmek istiyorum. Benden sanslisi Defne - iskele babasina degil de gercek bir babaya sahip oldugu icin!


-Defne'nin annesi-

4 yorum:

nehirineylemleri on 19 Ağustos 2010 14:35 dedi ki...

Hmmm Nehir de şanslı bi kız ama tabii babalık, annelik gibi içgüdüsel değil, sonradan öğreniliyor, dolayısıyla öğrenebilen vaaar öğrenemeyen var:)

deYda on 19 Ağustos 2010 18:32 dedi ki...

Evet babalar bizim kadar sansli degil, gercekten de o bag cok sonradan olusuyor. Butun cocuklarin ogrenebilen babalari olsun ama degil mi:)

ayşe dedi ki...

bende burdan eşime teşekkürlerimi iletmek istiyorum.Gerçekten muhteşem eş ve muhteşem baba kızı için ölüyor resmen aşırı çocuk düşkünü sabırlı ben öyle değilim ama kızımız zeynep meleğimiz kıymetlimiz birşey dediği zaman arkasından babacığım aşkım lütfen demesi herşeyi bitiriyor babasını merkezi haline geldi ben bukadar beklemiyodum aile kültürü farklı olunca ama eşim beni utandırdı ve bir örnek baba portresi cizdi herkese:):):)

deyda on 9 Ağustos 2011 16:44 dedi ki...

Sen de sanslilardansin demek :) esini de tebrik ederim!

Yorum Gönder

 

deyda'nın dükkanı Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez