20 Ağustos 2010 Cuma

Evimizdeki Caillou-Mania!!

Gönderen Azra Rakicioglu zaman: 11:31
  Daha once de bahsetmistim evimizdeki Caillou fanatizminden, fakat bu aralar olay cok daha fena boyutlara geldi. Defne bu koca kafali keltosa babuc diyor ve artik sabah uyandigi anda babuc ac babuc ac diye bagirmaya basliyor. Yataktan indirdigimiz gibi salona kosuyor ve DVD' yi acana kadar da babuc ac babuc ac diye tepinmeye devam ediyor.
Defne yumurta yemekten nefret ettigi icin aslinda bu Caillou DVD'sinden istifade etmiyor degilim cunku onu seyrederken degil bir yumurta, istesem on tane yumurta bile yedirebilirim cunku oyle bir transa geciyor ki , ne yediginin farkinda bile olmuyor. Anlayacaginiz bu sevimli keltos olmasa, cocuguma tek bir tane yumurta bile yediremeyecegim. Neyse ki DVD'yi sadece yarim saat seyredebiliyor ama sonrasinda Caillou bebekleriyle oynamaya basliyor. Onlari yediriyor, gidiriyor, hatta kaka yaptiklarini iddia edip altini yikamami bile isteyebiliyor. Ben de mecburen islak mendille silermis gibi yapiyorum yoksa rahat vermiyor.


Tatilde annem Defne'ye oynayan ve sarki soyleyen Caillou bebek almisti. Onu gordugu anda dunyalar onun olmustu, bebeksiz hicbir yere gitmez oldu. Hatta plaja bile goturmek istiyordu. Ben de muradina erdi , artik rahat verir diye dusunuyordum ama fena yanilmisim. Dun ortakla serinlemek icin bir alisveris merkezine gittik ve en alt kattaki meydanda Defne kossun diye onu serbest biraktik. Biraktigimiz gibi dogru oyuncak magazasina kostu ve tabi ki bir tane daha Caillou bebek buldu. Hem de oyle bir yapisti ki elinden almak mumkun degil! Ben de Defne'nin pesinden rahatca kosabileyim diye cantami Ayda'nin pusetine asmistim, dolayisiyla magazadayken cuzdanim yanimda yoktu. Bizimki oyle bir kiyamet kopardi ki , kasadaki bayana  Caillou bebekle beraber cikip cuzdanimi almaya gidebilmek icin rica ettim . O da sagolsun izin verdi ve boylece kriz cozulmus oldu.


Bundan birkac gun once de bir kitap almak icin D&R' a girdim fakat tahmin edin neyle ciktim? Tabiki Caillou DVD' siyle. Gordu gibi ona da yapisti ve kesinlikle almadan rahat vermedi.


Defne' nin yasinda cocuklari olan diger annelerden aldigim bilgiye gore onlarda da durum farkli degilmis. Onlar da cocuklarimizin uzerinde bu denli etkisi olan bu kucuk keltosu sevip sevmeyeceklerini karar veremiyorlar bir turlu :)


Yakinda bu fanatizmin bitmesi umuduyla ,


-Defne' nin Caillou'dan hem bikan hem de cok faydasini goren annesi -

3 yorum:

nehirineylemleri on 23 Ağustos 2010 22:35 dedi ki...

Sinirleri alınmış bi anne-baba ve örnek ötesi bi çocuk, gerçek olamayacak kadar güzel. Amaaa işin daha da güzel tarafı Nehir de bu sayede kaç tane kabak dolması yediğinin farkında bile değil:)

deYda on 25 Ağustos 2010 14:13 dedi ki...

evet , oyle bir anne baba ve çocuk modeli gerçekten yok ve aslında çok sinir bozucu ama işe yaradıktan sonra kime ne ?? :))

Caillou Oyunları on 17 Ekim 2010 13:57 dedi ki...

Çocuklar için çok güzel bir çizgi film bence..

Yorum Gönder

 

deyda'nın dükkanı Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez