25 Ağustos 2010 Çarşamba

Defne' nin annesi ben, yeniden hamile!!

Gönderen Azra Rakicioglu zaman: 14:12


Evet, yeniden hamileyim ve duygularım karmakarışık. İkinci çocuğu sevgili kocacığımla hep istedik ama şimdi başıma gelince birçok duyguyu  birarada yaşıyorum. Sevinç, korku, heyecan , panik...
Hem Defne 'me kardeş geliyor diye mutluyum, hem de ben arası sadece iki yaş olacak olan  iki çocukla ne yapacağım diye kara kara düşünüyorum. Defne zaten aşırı hareketli bir çocuk ve beni bütün gün meşgul ediyor. Mini minnacık bir bebeğe nasıl vakit ayırabileceğim?


Öteki yandan da arası bu kadar az olan çocuklara sahip başka bir sürü anne var ve bir şekilde üstesinden geliyorlar ama yine de korkuyorum.


Defne 'nin aşırı ilgiye ihtiyacı sayesinde bu bebeği hiç düşünecek vaktim olmuyor aslında. Sadece eş dost sorduğunda aklıma geliyor ve '' iyidir heralde'' diye düşünüyorum ama karnım belirginleştikçe daha çok aklıma gelecektir mutlaka. Şu anda resmen arada kaynıyor garibim. 


Şu anda yepyeni bir maceraya yelken açtım ve başıma gelecekleri hem merakla hem de biraz korkuyla bekliyorum..


-Defne' nin annesi ben, hem anne , hem tasarımcı, hem de yeniden hamile!

8 yorum:

Hülyanın Tunası on 25 Ağustos 2010 19:50 dedi ki...

süper haber. 2 yaş hiç fena değil bence.
sağlıkla gelsin 2 nomero da

deYda on 31 Ağustos 2010 14:12 dedi ki...

evet sağlıkla gelsin insallah, bizim de tek temennimiz bu :)

Esra Günüşen Ertuğrul on 5 Eylül 2010 11:36 dedi ki...

tebrikler

deYda on 5 Eylül 2010 21:24 dedi ki...

tesekkurler :))

Adsız dedi ki...

bebeğiniz sağlıklı olsun tek istediğimiz bu ailecek :)

deyda on 3 Şubat 2011 19:10 dedi ki...

Amin, bizim de oyle :)

Adsız dedi ki...

inş iki haftalık hamileyim ve şimdiden iki çocuklu bir anne olma korkusu düştü ama yinede çok heyecanlıyım zeynep meleğime hayat arkadaşı geliyor içimde tekrar bir canlı düşündükce içim kıpır kıpır inş sağ sağlim gelir ve mutluluğumuza çok çok seviçn daha katar görüşmek üzere:)

deyda on 23 Ekim 2011 22:22 dedi ki...

dur bakalım hemen korkma. Yorulacaksın ama iyi tarafından bak. Zeynep kızına kardeş gelmesi her şeye değer.
Hem altı ay sonra her şey kolaylaşıyor, benden söylemesi ;)

Yorum Gönder

 

deyda'nın dükkanı Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez