4 Haziran 2010 Cuma

Sicak havalarda ne yapilir?

Gönderen Azra Rakicioglu zaman: 21:43

Havalar birden cok fazla isininca ne yapacagimizi sasirmis durumdayiz. Evde hic duramayan Defne surekli disari cikmak istiyor ama hava cok sicak oldugu icin nasil yapsam, nereye gotursem diye dusunup duruyorum. Bir yandan parka gitsek 2 dakika icinde kan ter icinde kaliyoruz, ote yandan da kapali bir yere gitmek istemiyorum.
Turkiye'de kucuk cocuklar icin yeterince aktivite olanagi yok, ya da ben bilmiyorum. Olanlar da cok pahali. Amerika'da ikamet eden ablam bana surekli kiziyla yaptiklari aktivitelerden bahsedip duruyor, hepsi de aylik 40-50 dolar civarinda. Aynisini burada yapmaya kalkissan 7-8 katini veriyorsun . Bu ulkede cocuk yetistirmek gercekten de cok pahali.
Ben Defne icin alternatif aktiviteler arastirmak istiyorum. Oneriniz varsa duymak icin sabirsizlaniyorum :))


Bu arada hosuma giden birsey bulursam da elbette sizinle burada paylasacagim.


-Defne'nin annesi-

0 yorum:

Yorum Gönder

 

deyda'nın dükkanı Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez