1 Haziran 2010 Salı

Insanlik elden gidiyor...

Gönderen Azra Rakicioglu zaman: 14:28

Azcik da olsa vicdan sahibi olan herkeste oldugu gibi, Israil' in masum insanlara ates acmasi benim de yuregimi burktu.
Insanligin olmedigini gostermek icin muhtaclara yardim goturen masum insanlar kurban oldu. Halbuki her savasta, her felakette insanlar magdurlara yardim etmek icin seferber olur, hickimse de onlarin sacinin bir teline bile dokunamaz, dokunmaz!
Simdi kendini dunyanin lideri sanan 7.5 milyonluk bir ulkenin politikacilari butun kurallari ihlal ederek masum insanlara savac aciyorlar ve "kinamadan" baska bir tepkiyle karsilasmiyorlar. Bu nasil bir sey?? Bir avuc insan istedigi anda istedigi seyi yapsin, kafasina gore masum insanlari oldursun, kimse de bunu degistirmek icin harekete gecmesin.
Benim en cok uzuldugum nokta , bir avuc politikacinin hareketinin butun vatandaslara mal edilmesi. Bence butun musevi vatandaslarimiz bir olup bu saldiriyi kinamali ve saflarini belli etmeliler yoksa uzerlerine yapisan etiket bir daha hic sokulemeyecek. Nasil butun butun muslumanlar terorist degilse, butun museviler de katil degil sonucta. Ama dedigim gibi, saflarini belli etmeliler yoksa kendileri de hedef olacaklar. Daha simdiden Facebook ve Twitter gibi sosyal paylasim aglarinda butun Yahudileri hedef alan bir suru yazi goruyorum. Bunun sonu hic de iyi gorunmuyor..


O gemideki zavalli insanlari ise hic unutamiyorum..Kimisi 1.5 yasindaki bebegiyle cikmis yola, kimisi sevgilisi , ailesi veya yalniz. Hepsinin amaci sadece iyilik yapmak, insanligin olmedigini gostermekti. Dualar esliginde onca yol gidip terorist muamelesi gorduler ve alcakca bir saldiriya ugradilar.
Yarin obur gun bu gemide bizim cocuklarimiz da olabilir. Birilerine yardim etmeye calisirken igrenc bir sekilde katledilebilirler.
Bu insanlarin annesini babasini dusundukce bogazim dugumleniyor, gozlerim yasariyor..
Yine de bosuna olmediklerini dusunuyorum..Butun dunyaya insanligin olmedigini ve bunun boyle kalmasi icin ugrasan bir avuc da olsa insanin kaldigini gosterdiler butun dunyaya..


Allahin rahmeti uzerinizde olsun guzel insanlar....
Dualarim sizinle.


-Defne'nin annesi-

0 yorum:

Yorum Gönder

 

deyda'nın dükkanı Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez