24 Mayıs 2010 Pazartesi

Erken terrible two mu yasiyoruz??

Gönderen Azra Rakicioglu zaman: 16:06
bu resim Defne'nin su anki halini tam anlamiyla yansitiyor :)




Bu aralar kizimi taniyamiyorum. Gerci kucuk cocuklar surekli huy degistirip dururlar ama bizim kucuk cadi beni yine de her seferinde sasirtmayi basariyor.


Mesela eskiden ( hahaha,ne kadar eskiden olabilir ki :)) bir seye izin vermedigim zaman bunu gayet sakin bir sekilde karsilayan Defne Hanim , artik sinirlenip kendini yere atiyor ve sinirinden emeklemeye basliyor! (ki kendisi 6 aydir yuruyor :)) Ayrica evde ya da disarda olmamiz durumu pek degistirmiyor. Tabi bu durumda ben onun istedigini yine de yapmiyorum ve dikkatini dagitmaya calisiyorum ama bakalim sabrimin sonu ne zaman gelecek :)


Onceleri baska bir cocugu kucagima aldigim zaman bunu cok normal karsilayip bebegi sevmeye calisan Defne, su anda kiskanclik krizine girip kendisi kucagima gelmeye calisiyor ve bunun icin kucagimdakini itmekten hatta vurmaktan da geri kalmiyor.
(kardesi oldugu zaman cekecegimiz var arkadas, ben onu anladim !!)


Yine daha once buyuk cocuklar onun elinden oyuncak vs aldiklari zaman takmaz, hemen baska bir oyuncaga yonelirdi. Fakat simdi kesinlikle izin vermeyip, hatta oyuncagi kaptirmamak icin butun gucunu kullaniyor, itisiyor, karsisindakini korkutmak icin bagiriyor vs.


Bunun disinda evde acmadigi cekmece, tirmanmadigi masa sandalye, koparmadigi cicek kalmadi. Tam bir kasif benim kizim . Hem evin duzenini hem de bu aralar benim sinirimi bozuyor ama yapacak bisey yok. Ev bir sekilde surekli daginik ve eskiden kanepenin yastiginin yamuk durmasina bile tahammul edemeyen ben , simdi nelere katlaniyorum :)


Aslinda hali o kadar komik ki, hatta eminim ki ileride bunlari hatirladigim zaman cok gulecegim ama su anda isim cok zor. Sanirim artik karakteri iyice oturmaya basliyor ve sinirlarini sonuna kadar zorlamaya calisiyor.


Bir de beni en cok yoran tarafi cok asiri hareketli olmasi. Dogdugundan beri boyle ve her gecen gun daha yorucu oluyor. Yolda yurumuyor, kosuyor. hem de o kadar hizli ki..bir an icin bile gozunu ayiramiyorsun cunku aninda yola firliyor....Anlayacaginiz bu aralar enerjimi bayagi bir tuketiyor..iki veya uc cocuklu kadinlar nasil basa cikiyor??


Birkac ay sonra durulacak diyorlar...Inanmak istiyorum, hatta inanmak zorundayim, yoksa yakinda kafayi yicem :)


Kalin saglicakla...


-Yaramaz Defne'nin annesi-

0 yorum:

Yorum Gönder

 

deyda'nın dükkanı Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez