30 Mayıs 2010 Pazar

Annelik uzerine..

Gönderen Azra Rakicioglu zaman: 22:43

Bugun baska bir alemin annelik durtulerinden bahsetmek istiyorum, hayvanlar aleminin. Daha spesifik olmak gerekirse, kargalardan bahsetmek istyorum.
Cumartesi gunu Defne'yi kardesimin oturdugu apartmanin bahcesine goturdum cunku hem evde durmak istemedi, hem de orada kuzenleriyle oynamaktan cok zevk aliyor.
Gittigimizde kuzenleri daha asagiya inmemisti ve onlari beklerken her zamanki gibi kedi, kopek veya kuslara bakmak uzere bahcede dolandik. Defne hayvanlari cok sevdigi icin, bazen sadece bunun icin sokaga cikiyoruz:)
Neyse, bu arada biz bahcede bir tane karga gorduk ve Defne hemen heyecanlanip yanina kostu. Bu arada karga yaraliydi ve ucamiyordu. Baska bir karganin pesinden ziplaya ziplaya bahcenin icinde dolasiyordu ve aci cekiyor gibi gorunuyordu. Ben de hayvancagiz rahatsiz olmasin diye tam yonumuzu degistirecekken Defne son hiz yarali karganin tarafina dogru kosmaya basladi. Amaci sadece hayvani sevmek tabi ama 15 aylik bir cocuga hayvanin yarali oldugunu anlatamiyorsun ki.
Tam o anda oteki karga Defne'nin yarali kargaya birsey yapacagini dusunmus olmali ki birden saldiriya gecti. Ama ne saldiri!! Ben Defne'yi kaptigim gibi apartmana dogru kosmaya basladim ve oldugumuz yer giris kapisina en fazla 15 mt uzakliktaydi ama oraya varana kadar benim kafami 4 kez gagaladi. Amac aslinda Defne'yi gagalamakti ama onu simsiki kucagimda tutup kafasini gogsume bastirdigim icin beni hedef aldi.
Kafami kontrol ettigimde hafif kaniyordu ve ben resmen sok oldum ! ilk defa basima boyle birsey geliyor ve gercekten affaladim o an . Sonra bekciye neden bu kargalari burdan uzaklastirmadiklarini sordugumda , kendisinin de yarali olana yardim etmek isterken 4-5 defa saldiriya ugradigini ve sonunda pes ettigini soyledi. Sonradan ortaya cikti ki yarali olan karga, otekinin yavrusuymus. Ucamadigi icin de annesi onu herseyden o sekilde koruyormus kac gundur. Hic yanindan ayrilmiyormus.


Gordugunuz gibi annelik oyle birsey ki, karsisinda hicbir engel barinamiyor. Annelik herkesten ve herseyden daha guclu ve bu insan veya hayvanda farketmiyor. Yavrusunu tehlikede gordugu anda en masum anne bile canavarlasiyor ve onu korumak pahasina elinden gelen herseyi yapiyor.




Neyseki biz ucuz kurtulduk, Defne de benim sayemde yara almadan siyrildi isin icinden.


Iki annenin savasi vardi bu Cumartesi kardesimin bahcesinde, iki tane de galip :)


-Defne'nin ANNESI -

1 yorum:

perinin sectikleri on 31 Mayıs 2010 17:30 dedi ki...

Defnenin annesi, aman dikkat derim. Bizim de ayni dert basimizda, unutmuyorlar da kargalar. Neden oldugunu da anlamadigimiz bir sebepten esime ve babama saldiriyor kapidan her ciktiklarinda. Defneye ve kendinize iyi bakin...

Yorum Gönder

 

deyda'nın dükkanı Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez