9 Mayıs 2010 Pazar

Anneler gunu

Gönderen Azra Rakicioglu zaman: 21:08

Bugun benim 2. , ortagimin ise ilk anneler gunu. Bu gun benim icin hem cok guzel hem de cok uzucu gecti.
Guzel , cunku hayattaki en guzel duyguyu tadabildim, anneyim..Karsiliksiz sevginin ne oldugunu bana ogreten kucuk melegimle beraber gecirdim bu gunu. Bana her zaman destek olan , benden hicbir zaman bikmayan, varligi bile hayata karsi dimdik durabilmemi saglayan bir annem var. Buradan onu cok sevdigimi soylemek istiyorum bir daha..


Uzucu , cunku ben bu kadar sansliyken , baskalari anne olamiyor..Uzucu, cunku baskalarinin anneleri hayatta degil veya bir anneye sahip olmanin ne demek oldugunu bilmiyorlar. Bu insanlarin hayatlari bizimkilerden cok daha zor, hep bir eksiklik var iclerinde.Biz sevinc icindeyken bugun onlarin daha da buruk olmalarini saglamistir eminim ve bunun icin cok uzuluyorum..


Bir de ozel anneler var. Biz cocugumuza en ufak bir yaramazlik icin kizarken, onlar cocugu yaramazlik yapabilse keske diye dusunuyor, cocugu nefes alabiliyor diye seviniyor. Hepimizden daha cok hakediyorlar anneler gununu.
Bir tanesinden bugun Ayse Arman kosesinde bahsetmis. Adi Ikbal Sen ve beni cok etkiledi. Yaziyi okumanizi tavsiye ederim. Saglikli evladi olanlar ne kadar sukretse az.


Butun bunlari okur ve dusunurken, bugun icin sevinsem mi uzulsem mi karar veremedim...


-Defne'nin sansli annesi-

0 yorum:

Yorum Gönder

 

deyda'nın dükkanı Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez