13 Nisan 2010 Salı

Defne'ye kardes dusunmeli mi??

Gönderen Azra Rakicioglu zaman: 23:19

Bizim Ortakla aramizda bir anlasmamiz var. Arka arkaya ikiser cocuk dogurup bebek meselesini halledecek, sonra da islerimizi buyutecegiz :)


Ben ondan bir yas buyuk oldugum icin once ben hamile kaldim . Defne dogduktan sonra da o isleri devam ettirdi. Sonra o hamile kaldi ve Ayda'yi dogurdu gecen hafta. Simdi isleri devam ettirme sirasi bende.


Bu arada ikimiz de miniklerimize kardes istedigimiz icin tekrar sira bana geldi gibi gorunuyor ama ben korkuyorum . Hem ilk hamileligim bol kusma ve bulantiyla gectigi icin , hem de Defne daha yeni yeni uyudugu icin . (bu arada bu paragrafa gelene kadar tam 10 kere uyandi , insallah hasta olmaz ama burnu tikali sanki. offffff)


Bir yandan butun aglama seslerinin ikiye katlandigini dusunemiyorum su anda ama oteki yandan da arayi cok acmak istemiyorum cunku tam rahatlayacagiz derken her seye bastan baslamak daha da zor olacak gibi gorunuyor.


Cocuklarimiza kardes istiyoruz deyince herkes bize delirmis muamelesi yapiyor zaten ama ben hicbir zaman tek cocuugum olsun diye dusunmedim, dusunemedim cunku onu bu dunyada yalniz birakmak bana buyuk bencillik gibi geliyor. Evet cok zor, cok fedakarlik istiyor ama bizler bu dunyadan gocup gittikten sonra kizimin kardesi olmamasi fikri bana cok kotu geliyor. Kuzenleri var ama hickimse kardesinin yerini tutamaz bence.


Oyle diyorum ama bu hamilelik sureci nasil gecer diye de erteleyip duruyorum :) Hamilelik kesinlikle bana gore degil diyen baska bilirleri var mi acaba??


Neyse, bakalim nasil olacak , ben de merak ediyorum dogrusu ...


-Defne'nin annesi-

2 yorum:

Adsız dedi ki...

mrb hamilelik bana göre değil derdim yani ikinci hamilelikden bahsediyorum kızım zeynep meleğim 6 yaşında ama ben çok korkuyorum ikinci çocuğu gerçekten istiyorum tek büyümesin hep güveneceği birisi olsun istiyorum ama korkuyuda atamıyorum bana dua edin inş:(bu arada sitenizi çok beğendim bilgiler paylaşımlarınız için çok teşekür ederim.....:):):)

deyda on 6 Ağustos 2011 16:10 dedi ki...

Tesekkurler, begenmenize sevindim :)
Bence kardes cok onemli. Insallah gonlunuze gore verir yuce yaradan..

Yorum Gönder

 

deyda'nın dükkanı Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez