16 Mart 2010 Salı

şehir içinde bir daire mi yoksa şehir dışında bahçeli bir ev mi

Gönderen Azra Rakicioglu zaman: 14:04
Bu aralar sürekli acaba taşınsak mı diye düşünüp duruyorum. Defne yürüdüğünden beri apartman dairesi ona dar geliyor ve hep dışarıda oynamak istiyor ama bu malesef her zaman mümkün olamıyor. Özellikle de çocuğunuzu işe götürüyorsanız. Bu nedenle acaba şehir dışında bahçeli bir eve mi taşınsak diye feci bir ikilemdeyim. İkilem çünkü Defne'den önce bu tarz şeyleri başkalarından duyunca hep "manyak mısınız , şehir dışında yaşanır mı" diye tepki gösteriyordum. Ama Defne evin içinde bunalınca bu fikre iyice alışmaya başladım galiba. Ama bu sefer eşim istemiyor :( Benim kızım şehir kızı, şehirde büyüyecek diyor. Ama İstanbul gibi park özürlüsü bir şehirde çocuk büyütmek gerçekten de çok zor.
Ben Almanya'da büyüdüm ve orda her mahallede küçük de olsa bir park var. Burda öyle değil ki. Ya arabayla gideceksin , ya da uzun uzun yürüyeceksin - ki o zaman da Defne sıkılıyor pusette. Aah ahhh, gerçekten çok dertliyim bu konuda!
Şehrin biraz dışında bir yerlerde bahçeli bir evde oturanlar varsa bana lütfen söyleyin : pişman mısınız yoksa hayatınız kolaylaştı mı? Çok merak ediyorum çooookkk.


-Defne'nin kafası karışık annesi-

2 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba, biz de aynı şekilde düşünüp şehir dışında müstakil eve taşınmaya karar verdik, mayıs gibi taşınacağız. Bebişimiz henüz 8.5 aylık ama yürümeye orada başayacak. Tecrübelerimi size mutlaka aktaracağım.

deYda on 24 Mart 2010 23:48 dedi ki...

Merhaba!
Biz henuz bir karar veremedik. Cok merak ediyorum, yorumlarini mutlaka duymak isterim :)

Yorum Gönder

 

deyda'nın dükkanı Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez