6 Mart 2010 Cumartesi

Runtalya - biraz koşu- biraz gezi ve müthiş bir hava!

Gönderen Azra Rakicioglu zaman: 12:48
Biz bu haftasonu ailece kaçamak yapıp Antalya'ya geldik. Çok da iyi ettik! Bizi muhteşem bir hava ve Miami plajlarını aratmayacak güzellikte bir deniz karşıladı. Tabi ki Ruslar gibi buz gibi suya girecek kadar kafayı yemedim ama yine de herşey çok güzel.
Bizi buraya getiren sebebe gelince, pastacı güzelimizin sevgili kocası (ki kendisi eniştem olur ) 37 yaşından sonra koşmaya merak salıp haftada 3-4 gün deli gibi koşmaya başladı. Antremanlar sırasında bu arkadaşımızın koşuya çok müsait olduğu ortaya çıkıyor ve hemencecik kulubün koşu takımına giriveriyor! Böylece Antalya'da her yıl düzenlenen Runtalya maratonuna hazırlık yapmaya başlıyor. Bu sene Hürriyet yazarı Yonca Tokbaş da katılıyor ve o da hayirli bir iş için koşacak .
Biz de ailece enişteme destek olmak için Antalya'ya geldik. Çok da iyi yaptık, hava muhteşem, resmen t-shirt ile geziyoruz deyip düşmanları çatlatmak istiyorum:)) Şu anda muhteşem bir deniz manzarasına sahip odamızın balkonunda keyif yaparken yazıyorum ve temiz havadan çarpılıp uyuyan Defne kuzusunun uyanmasını bekliyorum.
Ondan sonra tekrar Antalya sokaklarına vuracağız kendimizi.


Koşu yarın sabah. Sonucu yarın akşama doğru bildirmek uzere ayrılıyorum ve koş Yahya koş diyorum !


- Defne'nin taraftar annesi-

0 yorum:

Yorum Gönder

 

deyda'nın dükkanı Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez