8 Mart 2010 Pazartesi

Buzz gibi İstanbul!

Gönderen Azra Rakicioglu zaman: 11:19
Haftasonunu resmen yazı getirmiş olan Antalya'da geçirdikten sonra İstanbul'daki buz gibi hava bende şok etkisi yarattı. Bu ne yahu, sanki kar yağmak üzere! Neredeyse bunalıma gireceğim vallahi.. Daha sabah kalkarken vücudum bana deli gibi direnip hareket etmemek için her yolu denedi ama Defne varken uyumaya devam edebilmek gerçekten lüks oldu! Çocuksuz hayat ne kadar kolaymış!


Antalya'da Defne kabız oldu ve hiçbir şey yemek istemedi. Dolayısıyla döner dönmez kabızlığına iyi gelsin diye kendimi bu buz gibi havada bir de pazara attım ve kızıma taze meyve ve sebzeler aldım. Kendim için olsa hayatta gitmezdim ama annelik işte böyle birşey. Sana bir sürü şey yaptırıyor :)


Bu arada Runtalya 'da Yahya 10.000 kişi arasından 301. oldu ! Biz de çok gurur duyduk çünkü hiç antreman yapmamıştı. Helal olsun Yahya diyor ve şimdilik hoşçakalın diyorum!


-Defne'nin yorgun ama mutlu annesi-

0 yorum:

Yorum Gönder

 

deyda'nın dükkanı Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez