1 Şubat 2010 Pazartesi

Uyku egitimindeki 4. gun..

Gönderen Azra Rakicioglu zaman: 21:54
Bugun artik 4. gun ve Defne' nin uykuya dalma suresi 15 dk' ya indi. O kadar mutluyum ki...Ama bir yandan da nazar degecek diye odum kopuyor, o yuzden cok da sevinmek istemiyorum :)) Hep oyle oluyor cunku. Tam "hah , simdi oldu diyorsun" hemen arkasindan tam tersi oluyor.. o yuzden 15 gun dolmadan cok da sevinmek istemiyorum. Her an bir geri donus bekliyorum hala :)


Bu arada bu uyku egitimini nerden mi ogrendim? Baby Whisperer diye bir kitaptan. Beslenme, uyku, davranis vs. konusunda cok guzel onerileri olan bir kitap. Mutlaka okumanizi tavsiye ederim. Turkcesi : Bebek Bakim Sorunlarina Mucize Cozumler (Tracy Hogg) Kitabi D&R'da bulabilirsiniz...


-Defne'nin annesi-

0 yorum:

Yorum Gönder

 

deyda'nın dükkanı Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez