24 Şubat 2010 Çarşamba

Benim kizim artik acik acik flort ediyor :)

Gönderen Azra Rakicioglu zaman: 22:14
Bu Defne bir alem. Birinci yasina girer girmez sanki bebeklikten ciktiginin farkina vardi ve cok daha bilincli davranmaya basladi. Ilk olarak pat diye emmeyi birakti. Yiyebilecegi onca guzel sey varken kim ugrasir emmekle diye dusunmus olmali cunku bu kadar ani olacagini hic dusunmemistim. Bir yandan benim icin daha iyi oldu ama oteki yandan yaz basina kadar emzirmeye devam ederim diye dusunmustum. Sonucta karari Defnecik verdi ve bana da -ne kadar zorladiysam da- kararina saygi duymak kaldi.
Onun disinda feci sekilde cinsiyet ayirimi yapiyor. Evet , benim kizim erkekleri cok seviyor. Hemen en tatli ifadesini takinip binbir numara cekiyor ve kazara kur yaptigi adamlarin yaninda kiz arkadas/karisi varsa, onlara donup kiziyor :) o kadar komik ki!!
Bir de bu aksam yemege gittigimizde ilk defa bir garsona goz kirpti, hem de defalarca. Tabiki garson erkekti :) Resmen babasinin yaninda acik acik flort ediyor..
Bakalim daha neler gorecegiz.


- Flortoz Defne'nin annesi -

0 yorum:

Yorum Gönder

 

deyda'nın dükkanı Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez