29 Ocak 2010 Cuma

yemek yemeyi reddeden bir bebek nasıl kandırılır??!

Gönderen Azra Rakicioglu zaman: 22:47

Yasasın Uludağ Gazoz!!


Hayır, kesinlikle kafayı yemedim :) Sadece bu cam şişeye ne kadar minettar olduğumu tahmin bile edemezsiniz.
Defne yürüdüğünden beri her bebek gibi yemek yemeye olan ilgisini kaybetti. Çok üstünde durmuyordum ama bu aralar resmen hiçbir şey yemek istemiyor. Ben de en azından 1 porsiyon etli sebze yedirmeye çalışıyorum ve yapmadığımız şaklabanlık, girmediğimiz şekil kalmadı. Sadece küçük hanım yesin diye.. fakat bana mısın demiyor. o küçücük ağzını sımsıkı kilitliyor ve 2 minicik kaşıktan sonrasını asla yemiyor.
Fakat Türk milleti zekidir ! Çözümü Uludağ gazoz şişesiyle buldum. Nasıl mı? Yemekler blender ile sıvı haline getirilir ve Gazoz şişesine doldurulur. Büyükler gibi şişeden içmeye bayılan minik kızım da lıkır lıkır götürür , hem de hiç nefes almadan :)) Şiddetle tavsiye edilir!!


Bu arada bu akşam yatarken Defne yine canımızı çıkardı. Bir türlü tek başına uyumaya alışamadı. Sürekli ya babası ya da ben kucağımızda uyutmak zorunda kalıyoruz ama artık canıma tak etti ve bu akşam ilk olmak üzere Defne' yi ecnebilerin yatır/kaldır yöntemiyle kendi kendine nasıl uyulur kampına aldım . Bizimki delirdi tabi, babası da napıyorsun diye kızdı bana önce ama sonra o da bana destek olmaya söz verdi. Bu tip şeyleri başarmak için eşler kesinlikle beraber hareket etmeli yoksa hiç bir sonuç alınamaz.
Bu akşam mücadelemiz 40 dk'ya yakın sürdü. En geç 15 gün içinde yeni düzenine alışması gerekiyor. Hep beraber göreceğiz....


-Defne' nin annesi-

0 yorum:

Yorum Gönder

 

deyda'nın dükkanı Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez