28 Ocak 2010 Perşembe

Sevinc ve uzuntu bir arada ...

Gönderen Azra Rakicioglu zaman: 23:00
Bu sabah cok guzel basladi... Cok ozledigim annem ve babam yurt disindan nihayet donduler. Kardesler, cocuklar hep beraber evdeydik, yemekler yedik, sohbet ettik..
Ogleden sonra annemlerin evine gecildi ve ayni fasil orada da devam etti. Annemler Defne' nin ne kadar buyudugune ve ne kadar hareketli olduguna inanamadilar.. Kizim da bildigi butun numaralari arka arkaya gosterdi ve resmen sov yapti.
Gunun sonunda artik eve donme vakti geldiginde babamizin bizi almasini beklerken benim minik kuzum dustu ve kasini sehpanin kenarina vurup yardi. Once onemsiz sandik , ama sonra hirkasina ve elime kanlar akinca olayin farkina vardik.
Hemen kani durdurup ellemesin diye bant yapistirdik ama icimiz rahat etmedi ve doktorunu aradik. O da hasaneye gitmemizi ve dikis atilmasi gerekebilecegini soyleyince solugu acilde aldik. Neyse ki yarik cok derin degil ve dikis atilmadi ama kasi yapistiran seffaf bir bant yapistirdilar. Bu esnada benim minicik kusum hic aglamadi ve ben onunla cok gurur duydum!! Tatli sekerim benim, seni cok seviyorum. Allah seni nazarlardan saklasin...


Duygusallasmis annen....


-Defne'nin annesi-

2 yorum:

MISSRED'S DIARY on 29 Ocak 2010 13:36 dedi ki...

Çok geçmiş olsun. Çocukların tepkileri biraz da büyüklerin verdiği tepkilerle de alakalı. Siz de çok abartılı bir tepki verseniz Defne farklı davranabilirdi. Yine de kendisini tebrik ederim, ben onun yerinde olsam şu yaşımda kesin ağlardım:))))

Deida on 29 Ocak 2010 22:47 dedi ki...

Çok teşekkür ederim :)) Çok haklısın MissRed, biz çok sakin davrandık ve kuzumuz bize uydu :) ama yine de insanın içi gidiyor.. umarım bu en kötüsüydü, allah bütün miniklerimizi korusun !

Yorum Gönder

 

deyda'nın dükkanı Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez