31 Ocak 2010 Pazar

Defne'ye kendi kendine uyuma egitimi 2.ve 3. gunler..

Gönderen Azra Rakicioglu zaman: 17:32
Allahim ben ne aptalmisim... bunca zaman bu egitimi nedeennnnnnnn bu kadar gozumde buyutmusum??!!!
Ilk gece deli gibi araliksiz 40 dk boyunca aglayip bagiran kucuk kuzum , 2. ve 3. gunlerde tek bir damla gozyasi dokmeden uslu uslu yataginda done done uyudu. Ikinci gun 35 dakika icinde uyurken, ucuncu gun sure 30 dakikaya dustu.. ben hic ses cikarmadan yaninda bekliyorum, boylece kendini terk edilmis hissetmiyor. Ayaga kalktigi zaman tekrar tekrar yatiriyorum ve en sonunda uyuyakaliyor. Simdi bunu 15 gun boyunca uygulamaya devam edecegiz. En sonunda artik kisa bir sure icinde kendi kendine uyumasi gerekiyor. Bekleyip hep beraber gorecegiz.. Aslinda ideal zaman 4.uncu ay imis. Valla bebeginiz kucukse hic dusunmeden hemen yapin, buyukse de yapin :)) Benden soylemesi.


Bu arada kuzumun dogum gunune 9 gun kaldi, ne kadar buyudugune inanamiyorum! Bugun anneannesiyle ona hediye almaya gittik. Cok sevecegi bir oyuncak sectik, hem egitici hem de eglenceli..Defnemle oynamak icin sabirsizlaniyorum..


Sevgili kocacim da yine hasta oldu, simdi kendisine bakmam gerekiyor, o yuzden cok fazla yazamicam bugun..


Hepiniz kalin saglicakla...


-Defne' nin annesi-

0 yorum:

Yorum Gönder

 

deyda'nın dükkanı Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez