5 Ocak 2010 Salı

Defnem hasta

Gönderen Azra Rakicioglu zaman: 22:05
İnsan cocuğu hastayken ne kadar çaresiz kalıyormuş..aslında birkaç gun sonra biteceğini biliyorsun ama yine de için acıyor..daha 10 aylık minicik bir bebek ve yarı baygin sana bakiyor, sen ise hicbirsey yapamıyorsun.. İnsan doğurmadan kendi çocuğunu ne kadar çok sevebilecegini tahmin bile edemiyor. Keske o hasta olmasaydı da ben olsaydım; keske o her zamanki gibi butun dolapları açıp çekmeceleri bosaltsaydi da ben ona kizsaydim; keske erafta kosturup bağırıp çağırsaydı .. Ama benim minik bebegim uç gündür 40 derece ateşle yanıyor ve biz babasıyla kahroluyoruz... Senin bu sakin halini hiç sevmedik Defnem, hadi bir an once iyiles de yine her tarafı birbirine kat..bugunluk bu kadar yazabiliyorum , gidip küçük meleğime bakmam gerekiyor. Seni dunyadaki herseyden daha çok seviyorum minik kurabiyem!!

0 yorum:

Yorum Gönder

 

deyda'nın dükkanı Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez